Wednesday, 5 June 2013

Kembali semula ke STAR Putra =)

Assalamualaikum, salam sejahtera..


STAR Putra atau nama panjangnya Sekolah Menengah Kebangsaan Tunku Abdul Rahman Putra yang terletak di Kulai Johor.. yaaa itulah tempat asal sekolah praktikal nisha sebelum ke Semarang. selepas sebulan tamat praktikal di Semarang nisha sambung LM kat sinilah sampai 24hb mei 2013... bnyk kenangan manis dekat sini. alhamdulilah dapat bimbingan yang baik daripada guru dan pensyarah pembimbing. budak2 sekolah ni mmg ramai cina. tahu jela kan bila dah pelbagai bangsa mesti kes disiplin pun pelbagai. nisha kira bertuah sebab semua kelas matematik yang nisha ajar dari kelas yang boleh dengar kata dan bijak. nisha jugak berpeluang mengajar PBS iaitu Pentaksiran Berasaskan Sekolah memandangkan nisha ajar tingkatan 1 ( sesi petang )

baiklah, jom tengok gambar yang sempat nisha tangkap sepanjang LM kat sini =)

rakan semarang yang praktik di Star Putra
( oscar, ummi, rina, arif )

kenangan bersama cikgu ali ( utn ) , puan zaharah, en ooi serta kami yang praktikal disini

comel x kami? hehe

bersama pria-pria dari Semarang

ehem... ok, nama saya cikgu Anisha =)

gambar seterusnya ni adalah gambar masa majlis perpisahan kawan2 semarang nisha. dorg sekejap je kat sini lebih kurang 3 minggu.. =(



bersama GPK HEM yang sangat sporting , Pn. Zaharah

bersama barisan guru wanita Star Putra
ok, ini paling best.. sempat la nisha merasa hari guru masa tgh praktikal. antara gambar yang sempat curi2 tangkap. hehe...

depan toilet pun boleh.. hehe

dapat cupcake... yeay!!

cenderamata daripada pihak sekolah
sambutan hari guru sebelah petang adalah di hotel Puteri Pasific Johor.. haaaa.. jeles x?? mmg syok lah. syukur sempat merasa =)

tisu pun bolehhhh kalau dah nak sgt ambik gmbr,, hehe

ni je makanan yang sempat nisha ambik. syok sgt makan smpai lupa nak ambik gambr. 

siap dapat cenderamata lagi ...
antara hadiah pemberian pelajar nisha masa Hari Guru :

first time dapat bunga. ohhh so sweet.  thanks ADAM

' CIKGU NI JE YANG MAMPU SAYA BAGI' alahai... sedih je dgr, it's ok. cute apa.. hee

wah!!!! bear rupanya.. hehe

apa agaknya ye kat dalam tu??
sebelum cuti sekolah, pelajar ni ada ujian 1.. nilah antara paper math yang nisha tanda..


hambik... sesuai utk cikgu rabun dekat..
last but not least, pljr sesi ptg jugak dirai utk perpisahan kami.. sempat tangkap gmbr dgn guru pembimbing je... jadiklah ek, asalkan ada kenangan..thanks warga Star Putra =)

guru pembimbing , PN ZAINAB AMIN.. ttbe nisha rasa  gambar nisha gemuk semacam masa ni

oh, pelajarku...
BYE-BYE

Setiap pertemuan msti ada perpisahan... sgt happy dapat LM dkt sini. ..semoga dapat dipostingkan disini. AMIN YA ALLAH =)

No comments:

Post a Comment